چاي سنبل‌الطيب با رايحه دارچين

۳ بازديد

 برگزيدگان ها : احتمال دارد باورش برايتان مشقت بار باشد كه با يك دمنوش گياهي بتوانيد نيز از سفيدشدن موهايتان پيشگيري فرماييد و نيز اختلالات ناشي از بي‌خوابي را معالجه فرمائيد . فقط كافي است يك توشه دمنوش سنبل‌الطيب با بو دارچين را تجربه نمائيد تا علاوه بر بهره‌مندي از مزه و بو دلنشين آن از خاصيت درماني كم‌نظيرش هم منفعت ببريد . 


مواد اضطراري : 
گل گاوزبان : يك قاشق غذاخوري سنبل‌الطيب : يك قاشق غذاخوري چوب يا اين كه پودر دارچين : يك عدد عسل : يك قاشق غذاخوري آب جوش : يك جام 
روش تنظيم : 
براي تهيه و تنظيم اين دمنوش گياهي به يك استكان آب جوش نياز داريد . سنبل‌الطيب , گل‌گاوزبان و چوب دارچين را باطن آب جوش بريزيد و با يك نعلبكي روي آن را بپوشانيد . بعد از 10 دقيقه دمنوش را صاف كرده و در فنجان متبوع خويش بريزيد . براي شيرين كردن اين دمنوش ميتوانيد از عسل نيز استفاده فرمائيد . 
نكته : 
ساده‌ترين روش براي تنظيم دمنوش‌هاي گياهي استفاده از ليوان‌هاي تهيه و تنظيم چاي گياهي است . گياه متبوع را داخل توري استكان بريزيد و آن را باطن آب جوش قرار داده و در استكان را ببنديد . بعد از 10 دقيقه توري را از جام بيرون نمائيد و چاي را به همراه چاشني‌هاي موردعلاقه‌تان سرو نماييد . 
درصورتي كه كه در وعده‌هاي غذايي روز از مواد غذايي با طبع سرد نظير گوشت گاو و گوساله , باقلا , اسپاگتي , بادمجان , چلوكباب , آش حرفه يا اين كه ميوه‌هايي نظير شاه‌توت , انار ترش , كيوي و هندوانه استفاده كرديد خوب تر است دمنوش سنبل‌الطيب خويش را با ميزان اندكي نبات شيرين نماييد . اين ادغام موجب خنثي كردن طبع سرد غذاها و خوراكي‌هاي مصرفي شده و تعادل را طي روز به بدنتان گشوده مي گرداند . 
درصورتي كه در حالا مصرف داروهاي شيميايي روان مي باشيد و قصد استفاده از گياهان دارويي و دمنوش‌هاي ارگانيك به طور روزمره را داريد , حتما پزشك‌تان را در جريان بگذاريد تا از پيدايش تداخل دارويي پيشگيري نماييد . 
نوشيدن دمنوش سنبل‌الطيب در كنار كليه خاصيت درماني‌اش ميتواند روشي دلخواه براي پيشگيري از سپيد شدن گيسو باشد . سنبل‌الطيب از آن‌جا كه دربردارنده منگنز است مي تواند دارويي ارگانيك و موءثر براي معالجه سفيدي گيسو و پيشگيري از ابتلا به آن باشد . 



پيشگيري از بيماري‌هاي پاييزي با دارچين 
به اعتقادوباور درمانگران طب‌هاي ارگانيك , اضافه كردن دارچين همراه عسل به دمنوش گياهي سنبل‌الطيب و نوشيدن روزمره اين ادغام به مرور موجب كاهش ميزان كلسترول خون و همين طور دردهاي خفيف معده ميگردد . اشخاصي كه با نزديك شدن فصل پاييز به دليل ناپايداري هاي جوي در گير آنفو لانزا مي شوند هم مي توانند با نوشيدن اين چاي گياهي فراهم شده با چوب يا اين كه پودر دارچين موجب ارتقا مقاومت تن خويش و پيشگيري از ابتلا به آنفولانزا و زكام شوند . بازسازي م

عمل بيني در مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.