سئو چيست

طراحي سايت در مشهد

سئو چيست

۶ بازديد

سئو چيست

سئو (SEO) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، به منظور بهبود عملكرد سايت شما براساس استاندارهاي موتورهاي جستجو و جذب بازديدكنندگان بيشتر از اين طريق انجام ميگيرد. فاكتورهاي زيادي در سئو سايت شما تاثيرگذارند، از كلمات بكار رفته در متن و محتوا تا لينك‌هاي ورودي به سايت شما از سايت‌هاي ديگر، گاهي اوقات حصول اطمينان از ساختار مناسب سايت شما براي موتورهاي جستجو را سئو ميناميم.

مهمترين سوالي كه كاربران از خود ميپرسند آن است كه تعريف دقيق سئو چيست. سئو مجموعه فعاليت هايي است كه در طراحي سايت، تعيين استراتژي محتوايي و توليد محتوا انجام ميدهيم تا جايگاه بهتري در نتايج جستجوي گوگل كسب كرده و بازديدكننده بيشتري براي سايت جذب كنيم.

    ولي سئو به همين جا ختم نميشود عبارت SEO مخفف سه كلمه Search Engine Optimization است كه به معني بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو است. امروزه اين مفهوم به Search Experience Optimization تغيير يافته كه برابر است با بهينه سازي تجربه كاربري از جستجو، به عبارت ديگر بايد براي رضايت كاربر از نتيجه يافت شده نيز اهميت ويژه اي قايل شويم

مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست بلكه مناسب سازي سايت براي بازديدكنندگان نيز از فاكتورهاي اصلي آن ميباشد. بطوريكه در چند سال اخير سياست‌هاي گوگل با انتظارات بازديدكنندگان از سايت‌ها همسو شده است.

آكادمي وبسيما با برگزار دوره هاي حضوري در زمينه آموزش سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو كلاه خاكستري به شما كمك ميكند كه مجموعه اي ارزشمند از دانش و تجربه را در زماني كوتاه كسب كرده و جايگاه خود را در نتايج جستجو بهبود دهيد.

طراحي سايت در مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.